rooswielink.reismee.nl

De 1na laatste week!

Lieve Lezers,

De 3de week zit er alweer op en deze week vloog voorbij.

Het was een week waar ik weer veel in heb geleerd. Er ontstonden liefdes, Er werd veel gefeest,Er ontstondennieuwe vriendschappen, de liefdes vertrokken weer en het was een hele ervaring om met de kinderen te werken.

Kortom een geweldige week!Maar ook een week dat dichterbij huis komt. En dat de hersentjes beginnen tedenken wat ik wil doen als ik terug kom. Want er staan veel beslissingen voor mij te wachten.

Woensdag en donderdag waren mijn dagen. Het les geven ging goed en de kinderen waren fantastisch. Ik heb dan ook als beloning de balonnen en pennen uitgedeeld. Ja ze waren toen gek op me. En sprongen boven op me. Het drop en de pepermunt dat ik had mee gekregen van een vriendin van me moeder was geen groot succes helaas. Maar niet getreurd er zijn hier genoeg Nederlanders en Belgen die het heerlijk vinden. Na de les dag van woensdag zijn we in de avond naar de bar geweest. We zaten aan een grote lange tafel gezellig te kletsen. Hier een drankje daar een drankje het ging er vlot in. Ook trad er een thaise bent op. Zelfs zong er een jongen van 13 voor ons in het Thais. Ongelovelijke stem had hij maar ik dacht bij me zelf hij hoort allang op bed te liggen. Tegen 12 uur besloten we naar huis tegaan want de volgende dag moest er gewoon geteacht worden. Het was dan ook moeilijk om donderdag vroeg op te moeten staan.Na een lange en vermoeide teacht dag besloot ik even een middag dutje te doen. Want die avond werden wij namelijk uitgenodigd voor een housewarming van de lokale bevolking hier. En daar zeiden wij geen nee tegen. De eigenaren van het huis zorgden voor bier en sterke drank. Ja dit was een groot feest. Lekker drinken en aan het eind van de avond lekker los gaan op verschillende dans nummers! Deze avond was gewoon geweldig. We werden met een truck op gehaald en met een truck weer weg gebracht. Tegen 2 uur lag mevrouw Wielink dan in bed. De volgende ochtend moesten we er weer gewoon vroeg uit. De laatste les dag was dan ook aangebroken. We mochten dit keer zelf weten welke klassen we les gaven. Ik koos in de ochtend klas 3 en in de middag klas 4. De dag verliep snel en toen de bel ringde waren we dan ook eindelijk vrij. Maar voordat we vertrokken kregen we allemaal nog een certificaat van het les geven erg mooi.

Die middag moesten we afscheid nemen van Noa en Matteo. Mijn lieve vriend de Italiaan ging weerterig naarMilaan! EnNoa ging naar Israel.Zo kan jemaar zien hoe snel de tijd gaat. Want er komen mensen en er gaan mensen. Er onstaan korte relaties en vriendschappen of lange relaties en vriendschappen. Die avond ging iedereen vroeg op bed want we waren erg moe van de hele week.

Zaterdag morgen konden we tot half 10 uitslapen. Heerlijk! Ik had het wel weer nodig. Na het ontbijt gingen we met zen allen realxen bij het zwembad. Het weer was heerlijk. Zo trainde ik een uur en kreeg ik een lekker kleurtje op. In de middag aten we gezelig met zen allen frietjes en in de avond gingen we dan eindelijk naar de Thai Box wedstrijd. Iedereen had er erg veel zin in! Na ander hlaf uur te hebben gereden waren we dan bij een grote open hal aangekomen. In het midden zag je de ring al klaar staan. Wij buitenlanders zaten natuurlijk eerste rang. Om half 9 begon het eerste gevecht. Een thai box game heeft 5 rondes van 2 minuten. Het ging er in het begin rustig aan toe maar later zagen we 3 mensen die knock out werden geslagen. Het was een pijnlijk gezicht om te zien. En daar zat ik dan te denken dat ik hier morgen mee moet beginnen. Het word wat. Want om 7 uur zal ik bij de training aanwezig zijn en om half 10 ben ik dan klaar. Daarna heb ik ontbijt waarschijnlijk kip en rijst. En in de middag hervatten we de training weer om half 4 tot donker.

Na de box wedstrijd gingen wij gelijk naar huis. We deden nog een drankje en gingen daarna naar bed. De volgende ochtend zaten we met zen allen om 10 uur bij het ontbijt. Maar er was nog geen ontbijt klaar want de kok was ziek. ZO kregen wij een invaller het werd daarom patat met ei. Heerlijk in de ochtend! Na het ontbijt zijn we weer naar het zwembad gegaan. En heb ik weer heerlijk baantjes gezwommen. En zelfs een nieuw pr op mijn 50 m vrij. 28.64 zwom ik. Mijn eigen trainingen helpen hier wel kennelijk! Tegen 2 uur gingen we weer richtiing huis want we moetsen weer iemand uitzwaaien. Na Nadine te hebben uitgezwaaid namen Mel en ik een massage. Heerlijk even bij komen van alles.Vanvavond gaan wewaarschijnlijk voor de laatste keer naar The Moneypub en dan morgen om 7 uur begint mijn training. En zo gaat ook de laatsteweek voor mij in!

Lieve lezers tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

Margriet C

Meid wat beleef jij toch een prachtige tijd, wat zal dat straks weer wennen zijn. Ik vind het zo leuk om steeds je verhalen te lezen, geweldig hoe je ons allemaal op de hoogte houdt. Flink genieten deze laatste week. We hebben op dit moment een prachtige nazomer 21 graden.
Liefs,
Margriet

margriet

Hoi laiverd, Jaja en Margriet C en ik gaan morgen naar Terschelling, lekker genieten van t mooie weer en veel wandelen enzo! Jij gaat daar lekker he met al die mensen! Wens je nog een paar heel goede dagen toe!
zoenen margriet

Willem v.d. kleij

Wat een belevenissen! Er zijn er niet veel die zo ondernemend zijn en daardoor dit niet meemaken, ervaren. Je zal bij thuiskomst een hele tijd je ervaringen met de familie bespreken, uitleggen. Wie weet, zien we elkaar een keertje, in het Haagie of het Noorden van het land. Groetjes van Ria en Willem.

Rob

Lieve Roos,

Het is niet bij te houden wat jij allemaal meemaakt. We kijken elke keer weer uit naar je prachtige verhalen. Bliksems "Er onstonden liefdes" ja, ja en toen? Op naar de laatste week. Probeer zo lang mogelijk je heerlijke gevoel vast te houden, maar ja donderdag en vrijdag zal toch steeds meer in het teken staan van het vertrek. Dat vinden wij dan wel weer leuk want we verlangen er naar je weer te zien en in die hersentjes van jou te koekeloeren.
Liefs en zoenen

Willem, WF.v.d.Kleij.

(WIJ) hebben een ondernemende familie, constateer ik.
Eene oom Ted, jaren in een onderzeeboot. Later op de wal als telegrafist op het peilstation op de hoek van Zuidholland. Fred, ik, en vele andere familie hebben daar
heel wat keren geslapen. Met broer Fred 8erop de FN-motor. Oom Ted zelf had ooit een (Coventry Eagle).
Met broer Fred heb mijn eerste ouwe motor gekocht,,
ja-- in H.v.H. Van een oud schoenmaker. Hij reed amper, maar na de revisie door Fred, (schurde) ik overal naar toe,,, Denemarken, met verkering o.a. op vakantie naar Germanie! kochtom, 't sit in de famielje.
Zelf een week op TV West geweest as oudste windsurfer. Jááá dat wisten we al. Tot slot, een mooie foto van pa met kleinkind die ik onlangs binnenkreeg.
Groet, het ga jullie goed, én tot meels, Rietje en Wimpie.

Rosanne

Hee lieve Roos!
Geniet van je laatste weekje! Ik vind het echt super om je verhalen te lezen, wat maak je toch een hoop mee!
Tot snel!

Liefs, Rosanne

allana

Ha Roos,
wow, geweldige verslagen van jouw ervaringen, heerlijk om zo te kunnen mee genieten. Veel plezier met de box training, daar heb ik wel ontzag voor.
groetjes, Allana

Corrie

Geniet er nog even van. Daarna mag je al die positieve instellingen mee nemen naar Nederland, en ook daar er verder mee aan het werk.
Hoop je volgende week weer op een training te zien in het HB.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active