rooswielink.reismee.nl

Ze komt naar huis, Ze komt naar huis!

Lieve Lezers,

De tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben ik alweer in Nederland.

De laatste les dagen waren gezellig. We hebben de kinderen spelletjes laten spelen en we hebben de kinderen verschillende emoties geleerd. Ook het ouds hollands stoelen dans viel bij de kinderen in de smaak. Het was een mooi gezicht om te zien. Zei hadden enorme lol maar wij ook. In de middagen hadden de kinderen sport activiteiten wij konden ze dus lekker aanmoedigen van uitonze luiestoel. Vandaag was de laatste les dag en hebben we alleen maar spelletjes gespeeld. Ik heb mijn lampjes die ik had mee genomen van uit Nederland nog uitgedeeld en verder gaven we de kinderen tatooages. Het was een heerlijk maar ook vermoeide dag. We zijn namelijk gister avond met zen allen nog de kroeg in gedoken. Dit keer namen we ook afscheid van de paid teachers. Zei zijn hier voor een jaar aan het werk. Het was een gezellige boel. Tegen 12 uur gingen we weer met jawel een dronken chauffeur naar ons huis. Nee grappig was het niet want vrouw Wielink gilde de hele boel bij elkaar. Dit was dan ook onze laatste rit met hem.

Vanavond nemen we afscheid bij de lokale bar hier en daarna gaan we weer lekker feesten in The Moneypop! Morgen ga ik niet alleen maar met de hele groep naar Bangkok. Want ja de plannen hier wijzigen met de dag. Ik ga met mijn grote zussen en nog wat anderen de beroemde tempel van Bangkok bekijken, naar Chinatown en de vloatingmarket. En we eindigen de avond natuurlijk met nog een feest avond in Bangkok!

Zaterdag in de ochtend gaan we er natuurlijk vroeg uit om nog 4 warenhuizen te kunnen bezoeken en dan tegen half 6 vertrek ik met de taxi naar het vliegveld. Om half 11 ' s avonds is mijn vlucht en om half 6 's ochtends kom ik dan aan op Schiphol.

Nou het is nog de vraag of ik zaterdag haal! Nee grapje! Gisteren is namelijk het alarm hier afgegeven van de overstromingen. We zagen het ook al toen we terug liepen van school de rievier was aan het overstromen en de wegen waren voor een deel overspoeld. De bevolking hier zei dat we naar ons land terug moetsen gaan. Vandaag is het water iets gedaald maar deregen zal ons vanavond weer naderen. De rivieren stromen over omdat ze de sluizen hier openen. Dit ter berscherming voor Bangkok. Stel het gaat mis ben ik nog lang niet thuis zondag!Joepie!!! Maar we hebben geen stress want het gaat waarschijnlijk niet zo ernistig worden!

Wat is de tijd hier hard gegaan. En wat heb ik veel beleefd. Een nieuwe leerervaring rijker. Nieuwe vrienden rijker, En een nieuwe glimlach rijker! Ja het was zeker de moeite waard om dit te doen. En ik kan jullie verzekeren dat mijn volgende trip al gepland staat!

Ik ga deze 3 dagen nog heerlijk genieten van de lieve mensen om mijn heen. Het land hier om mij heen, de aardige mensen hier om mij heen, en dan is het tijd om afscheid te nemen.

Zo lieve lezers als ik terug ben schrijf ik mijn laatste blog en dan begint het normale leven weer. En niet het oude leven maar een ander leven........

Liefs Mij!

Reacties

Reacties

Dianne

Hoi Roos,

nou het enthousiasme spat ervan af en werkt erg aanstekelijk. Hier ook een big smile. Kan ook niet anders met dit mooie weer!!
Ik kan lezen dat je hebt genoten, en ik heb ook zeker van jouw verhalen genoten. Maak er nog een paar mooie dagen van en neem vooral over-bagage mee naar huis. Want zo goedkoop kun je straks niet meer shoppen.

Nog heel veel plezier!!!

Rob

Dag laiverd,

He, gelukkig niet alleen naar Bangkok. Alvast veel plezier gewenst in Bangkok en een hele goede reis naar the Nethelands. Als ik jou was zou ik al die lieve internationale vrienden in Nederland uitnodigen, dan bij jij tenminste niet in Buttnland. Nee hoor, ga lekker naar Australie, Noord Amerika en een continent naar keuze. Verover de wereld, die ligt aan je voeten!
Wees voorzichtig, zou oma zeggen, en tot zondagochtend 05.45 uur op Schiphol.
Zoenen!

wijnand

Lieve Roos,

Wat heb je ons prachtig mee laten delen in jouw geweldige ervaringen! Van tevoren dacht ik dat je de hele dag computerles zou geven :), maar je hebt in die paar weken wel heel veel boeiends en spannends weten te doen.
En, je weet je verhalen heel onderhoudend op de site te zetten. Haast, alsof we erbij zijn geweest.....
Geniet nog maar lekker, houd droge voeten, en tot gauw,

Wijnand

Margriet C

Lieve Roos, bedankt voor je prachtige verhalen die je beleefd hebt afgelopen periode. Het zal wel flink wennen zijn de komende tijd maar natuurlijk leuk om je familie en vrienden weer te zien. Ik wens je nog een fijne tijd in Bangkok en een goede terug reis.
Veel liefs!

Opa

Nog enkele uren en je bent weer in Groningen, de indrukken die je heb opgedaan kunnen ze je nooit afnemen, nog geen 18 jaar en dan al zo ver weg met heel veel reacties het moet je wel aan het denken zetten, momentyeel vallen de mussen dood van het dak vanwege het warme weer, je zult er we een klein beetje nog van meemaken, een goede terug reis toegewenst door je Opa, tot zondag, Kusjes
.

Zussie

Nog maar twee nachten en dan zie ik jou weer!!!

Wobbe

Roos
Als je dit leest ben je waarschijnlijk al weer thuis begrijp ik. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad met boordevol indrukken. Thuis zul je dat allemaal moeten verwerken, maar dat lukt je vast wel. Als ik mij niet vergis ga dit soort reizen vaker maken. Ik heb in ieder geval genoten van je verslagen en de foto's. Misschien zien we elkaar nog es op het buro in Heerenveen. Veel na-plezier en veel succes straks met je studie.

See you,
Wobbe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active