rooswielink.reismee.nl

Het avontuur begint!

Lieve lezers,

Voor vele is dit jaar alweer een nieuw avontuur begonnen. De ene begint met afstuderen, de andere begint met een nieuwe baan en weer een ander begint net aan een nieuwe studie. Avonturen en uitdagingen die je na de vakantie altijd te wachten staan. Maar wat zal mij, maar ook jullie nou te wachten staan bij zo’n avontuur? Je hebt altijd een bepaald beeld of een bepaalde verwachting maar negen van de tien keer gaat het anders dan je beeld of verwachting is. Voor een ieder een mooi leerproces en een mooie uitdaging.

Morgen rond deze tijd begint mijn avontuur. Ik sta dan te wachten op mijn vlucht die naar Guangzhou China gaat. Daar is mijn tussenstop van maar liefst acht uur. Na acht uur lang gewacht te hebben vlieg ik donderdag eind van de middag naar Jakarta. Daar heb ik een prachtig hotel geboekt met een zwembad op het dak van het hotel. Daar blijf ik een nachtje om bij te komen van mijn reis. De volgende dag vlieg ik eind van de middag naar Yogjakarta waar ik een week lang Bahasa ga volgen. Daarna ga ik door naar het weeshuis in Mendoyo op Bali en blijf ik daar voor twee maanden. Kortom het avontuur begint.

Lieve lezers voordat ik ga wil ik jullie graag mededelen dat ik al een avontuur heb overleeft. Dankzij jullie. Ik heb maar liefst 630 euro opgehaald voor de weeskinderen in Indonesië met steun en bijdrage van jullie!! Stiekem ben ik ontzettend trots op mij zelf dat het mij gelukt is. Ik zal de weeskinderen zwemles kunnen geven en andere projecten en activiteiten kunnen aanbieden! Nogmaals allemaal ontzettend bedankt.


Voor nu ga ik nog even met gezonde spanningen rondlopen, vrienden en vriendinnen dag zeggen, opa zijn Maleisisch nog een keer aanhoren, papa en mama knuffelen, met Loes wentelteefjes bakken en vooral nog even genieten van wat er komen gaat.

Liever lezers ook jullie wens ik een mooi avontuur toe. Ik probeer mijn blog bij te houden en aan jullie te denken.


Liefs Roos.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active