rooswielink.reismee.nl

Het Besef.



Lieve Lezers,

Maandagmiddag kwam het besef dat dan echt de laatste week was aangebroken. En dat dit de laatste week is met mijn lieve vrienden.
Ik besloot vorige week om een week te gaan thai boxen. Maar na maandag morgen de training te hebben gehad en uitgeput op bed te hebben gelegen dacht ik bij me zelf word ik hier gelukkig van?
Je traind in de ochtend om 7 uur je hebt daarna rust tot half 4 en daarna train je 2 uur lang.
Je vrienden zie je niet want die lopen op school rond. Nee dacht ik bij me zelf hier wordt ik niet gelukkig van.
Het besef kwam dan ook snel. Want 1 van de dingen die ik deze reis heb geleerd is dat je moet genieten van je leven. En om elke dag een geluk momentje voor je zelfte kunnen vinden. En die vond ik toenniet. Want zo had ik zondag avond ook de beslissing voor me om of te gaan feesten of vroeg te gaan slapen vanwege ik de volgende ochtend er vroeg uit moest voor thai boxen. Maar de beslissing werd voor mij al gemaakt Roos je moet en gaat gewoon mee. En dat gebeurde toen ook. Want wat ik hier bij besefte is dat het de laatste keer Moneypop zal zijn.
En ik ben blij dat ik ben geweest. We hadden een gevaarlijke maar ook gezellige avond.

We werden met ze allen achterin de truck gedumpt en gingen daar mee naar TheMoneypop. Eenmaal aangekomen gingen we weer heerlijk los! Op het podium dansen en gek doen want ja dat kan hier allemaal. Om half 2 besloten we dan naar huis te gaan. Het was mooi geweest. Maar de terug reis verliep niet zoals gepland. Het duurde 3 kwartier inplaats van 12 minuten. De eertse reden was omdat we om de 10 minuten stopten om even te kunnen ouwhoeren. De tweede reden was was dat onze chauffeur iets meer dan aangeschoten achter het stuur zat. En ja in Nederland zal ik nooit in een auto stappen met een dronken chauffeur. Maar hier wisten we eerst nog niet dat hij dat was. Gillend en wel zijn we gelukkig allemaal heel huids thuis gekomen. Na 4 uur slaap te hebben gehad was het dan ook moeilijk om uit bed te komen. Maar ik deed het en ging naar mijn box lessen. Ook in de avond ging ik er met wat tegen zin in. En na die les besloot ik weer te gaan teachen. Want dat maakt mij veel gelukkiger..Ik ben ten eerts bij de kinderen die veel lachen en op je springen en ten tweede bij mijn lieve vrienden in de buurt waar ik gek mee kan doen. Zo zie je maar dat niet alle beslissingen goed zijn voor je en dat je daar eerst zelf achter moet zien te komen.

Zo had ik vandaag een heerlijke les dag maar wel met veel spierpijn van het boxen. In de ochtend gaf ik met mijn engelse Sam les en in de middag hadden de kinderen sport dag. Zo konden we les geven en aan de kant zitten bij de sport spellen gewoon heerlijk! Vanvond gaan we naar de grote shoppingmal en ga ik mij heerlijk uit leven.

Deze week heb ik ook twee andere roomgenootjes. Mijn twee grote zussen Mel en Kim. Ze nodigden mij gisteren uit om film te kijken en daarna om er te blijven slapen. Want ja op je kamer alleen liggen is ook niet alles. We hebben gezellige gekletst en film gekeken. Een echte meiden avond. En er zullen deze week nog meerdere volgen!

Morgen hebben we een halve les dagdus dat betekent na de luch lekker zwemmen en baantjes trekken. Donderdag is mijn laatste les dag alweer en dan is de week al bijna voorbij. Vrijdag ochtend ga ik 1 mijn eentje naar Bangkok. Ja jullielezen het goed in mijn eentje. En ook al zeiden paps en mams je gaat daar niet alleen heen. Ik heb veel geleerd van deze reis zo ook hoe je er soms alleen moet voorstaan en datga ik vrijdagdoen. Want in de toekomstzalhet ook moeten. Ikga vrijdag lekker shoppen en nog wat beroemde dingen van Bangkok bekijken en in de avond komen mijn vrienden naar me toe en gaan we feesten. Zaterdag zal ik dan nog weer even tijd hebben om te shoppen en daarna is het tijd om naar het vliegveld te gaan en afscheid te nemen.

En ja dan komt ook het besef dat je naar huis gaat. Je lieve vrienden weer gaat zien en je normale leven weer op pakt. Het zal denk ik moeilijk zijn voor mij in het begin want wat heb ik hier een geweldige tijd gehad! En om met elke dag een lach op je gezicht rond te lopen is gewoon genieten! In Nederland ga ik daar ook voor zorgen. Want tijdens deze reis heb ik een aantal dingen voor me zelf op orde gezet. Er zullen nieuwe beslissingen worden gemaakt. Ik begin met een nieuw verhaal.

Lieve lezers nog een paar dagen te gaan en nog een paar verhalen te schrijven!

Liefs mij.

Reacties

Reacties

sabrina

Roos,

Mooi dat je het daar zo leuk hebt!
Nog veel plezier de komende week!

X

jacqueline Stienstra

heey meid!

Elke keer als ik weer zie dat je wat hebt geplaatst kijk ik ook meteen even, vind het echt leuk om de verhalen te lezen wat je mee maakt, maar ook hoe jij het leven anders in gaat zien! Vind het echt geweldig dat je dit even doet! Hoop je snel te zien meid en geniet er nog maar even lekker van!

kus xxx

emma verhoeff

jammer voor je dat het al weer bijna op zit!!!!!!!!!!
de verhalen zij heel leuk om te lezen.
geniet nog even van je laatste dagen

een hele dikke tùt van ons alle maal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Naomi

Jammer dat het bijna afgelopen is! Nu nog even genieten
even genieten daar!

Nog veel plezier

tot snel
XX

Rob

Dag laiverd,

Meissie, meissie watn verhalen ja. Nou de familie is blij dat je van het Thai boxen af bent. Paps en mams hebben er ook alle vertrouwen in dat je alleen naar Bangkok gaat, maar blijf opletten en beland niet in een verkeerde buurt. Zijn mel en Kim Nederlandse dames of moet je veel in het Engels delen? We zien uit naar je als een zelfbewuste Roos met nieuwe beslissingen.

Zoenen!

Malou

Roosje! Wat een verhalen toch weer, ik ben trots op je. Maar doe je wel voorzichtig want ik, en niet alleen ik maar iedereen, wil je heelhuids weer terug zien. Ik weet zeker dat het goed komt hoor, meid wat een top verhalen allemaal geniet volop van de laatste week en tot snel. xxxxx

angelique

he prinses, alweer bijna naar huis. raar he, eerst ga je weg en ben je wat verdrietig om afscheid te nemen van je dierbaren thuis en vraag je je af hoe je in hemelsnaam die maand zonder hun doorkomt en dan ineens zomaar een maand later en ga je daar (in thailand) van iedereen afscheid nemen en ga je hun vreselijk missen.Rare wereld he? Meissie nog even genieten en dan lekker naar huis. Dan gaan we met z'n allen lekker bubbelen in Veendam (veendam, thailand ach....ligt blijkbaar dichter bij elkaar dan wij dachten. liefs Angelique

zussie

Zussie!! Over een paar nachten ben jij
alweer thuis!!! Ik ga je steeds meer missen. Maar gelukkig zie ik Jou weer bijna!! Ik ben benieuwd wat je allemaal wil veranderen als je in nl bent. Hihi. Ik weet zeker dat je hier heel heel heel sterk zult uitkomen. De aankomende dagen wordt het hier heerlijk weer. Nou meid we bellen en ik zie je snel weer. Geniet er nog maar even van zolang het nog kan!!!!!!!! Dikke kus en knuffel.

janine

Hee meis,

Super om al die mooie, spannende, grappige verhalen van je te lezen. En wat is de tijd (voor jou) daar snel gegaan he?!
Als ik dit allemaal zo lees.. denk ik dat je er nog wel een keer heen gaat! ;)
Geniet nog even van de laatste week.. je komt hier ook in het zonnetje thuis trouwens (is ook wel weer lekker) en van al het moois in thailand!!

dikke knuffel mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active