rooswielink.reismee.nl

Een nieuwe uitdaging!

Lieve Lezers,

Een nieuwe uitdaging!!

Eind augustus vlieg ik voor 4 maanden naar Indonesië!
Ik ga daar 2 maanden stage lopen en 2 maanden reizen.

Mijn avontuur begint in Yogjakarta waar ik een week Bahasa ga leren. Na die week reis ik door naar Bali. Ik blijf dan twee dagen in midden Bali en ga daarna door naar het weeshuis in Pohsanten. Daar zal ik 2 maanden verblijven.

Wat ga ik daar precies doen?
Ik ga in die 2 maanden de kinderen 1 of 2 keer per week zwemles geven. Daarnaast ga ik overdag met de kinderen verschillende activiteiten doen. Dat kan zijn van voetballen tot kaart spelletjes of hinkelen.
Het programma voor overdag moet ik nog uitstippelen. Ik zal in het begin voornamelijk makkelijke activiteiten gaan uitvoeren die ik met mijn geleerde Balhasa goed kan uitleggen.

Naast dat ik de kinderen elke dag een leuke dag bied wil ik ze ook speelgoed en zwemspullen kunnen bieden. Helaas kan ik dit niet allemaal zelf bekostigen en daarom lieve lezers vraag ik jullie hand! Samen met jullie kan ik dat wel! Want net zoals in Nederland verdienen de kinderen daar tot zo ver het kan een mooie jeugd.

Stichting Giri Asih zet zich al in voor deze kinderen en nu jullie nog!
Bekijk het filmpje dat onder het kopje videos staat!

Liefs Roos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active