rooswielink.reismee.nl

The Holiday

Lieve Lezers,

The Holiday is een film waarbij twee vrouwen ruilen van huis en landen een heel ander leven te gemoet gaan. Nu ruil ik niet van huis maar welvan land. De vrouwenvonden het eerst moeilijk om in een andere omgeving te zijn en wouden in het begin het liefst weer terug naar huis. Maar door de gebeurtenissen die hen overkwamen bleven ze en hadden ze daar de tijd van hun leven.Het is een mooi verhaal en hopleijk begint en eindigd mijn verhaal ook zo.

De laatste dagen heb ik veel afscheid genomen van mijn lieve vrienden. Ik heb leuke kado's gekregen om mee te nemen. Ze zullen mij allemaal geluk brengen. De tas is bijna ingepakt alleen morgen de laatste spullen nog. De zenuwen zijn er nog niet echt maar zullen morgen zeker komen. Na dat ik door de douane ben gelopen zal ik het zelf moeten doen. Ik vlieg om half 9 's avonds van Schiphol naar Bangkok. Als ik daar ben aangekomen zullen mensen van de organistaie mij staan op te wachten.Ze brengen mij naar de bus en met diebus zal ik naar Singburi worden gebracht. Het zal vast allemaal goed komen.

Als ik daar ben heb ik geen idee hoe vaak ik het internet cafe een bezoekje kan brengen.
Ik zal mijn best doen om wel af en toe een blog te kunnen schrijven en foto's te kunnen plaatsen. Ik wens jullie de komende tijd veel lees plezier!

Liefs Roos.

Reacties

Reacties

Anisa

Hey meid!

ik wist niet dat je morgen al ging!
Heel veel plezier en succes in Thailand! Je kan het!
De tijd zal zo snel gaan dat je eigenlijk tijd tekort komt!
Ben straks erg benieuwd naar je foto's en verhalen!

liefs,
Anisa

Zussie

Zussie!
Vandaag is het zover! De reis begint! Ik wens je heel veel plezier!! Je kan het! Hou vol!! Net zoals Anisa zegt; de tijd zal zo snel gaan dat je eigenlijk tekort komt!!
Ik heb een paar dingen in je tas gestopt! In die oranje tas ligt het eerste dingetje ergens in... Kijk goed! Het heeft ook een volgorde...
Nou zussie!! Het komt allemaal goed!!
Ik blijf je natuurlijk alltijd volgen en we bellen en mailen!!

Dikke kussss,
Je zussss

wobbe bijlsma

hallo Roos

Leuk om zo met je mee te leven en te genieten. Ik hoop dat je een geweldige tijd daar mag hebben. Ik weet wat het is om in de juncle te leven. Een prachtige ervaring. Maak er wat van, niemand die dat van je af kan pakken. Ik ben benieuwd naar de mooie foto's. Have a nice time,

groeten, Wobbe (voor de medelezers politieagent in Heerenveen)

Johannes Bron

Dag Roos,

Ik wens je ontzettend veel succes. Zoals ik je in Heerenveen heb meegemaakt moet het geen probleem zijn. Het is alleen jammer dat je geen "body guard"nodig hebt. Maar ik ben zeer benieuwd naar je ervaring. Ik zal je site blijven volgen.

groetjes, Johannes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active