rooswielink.reismee.nl

De eerste indruk!

Lieve Lezers,

Ik ben veilig aangekomen in Bangkok!! Ik heb bij de paspoort controle erg lang in de rij moeten staan maar ik kwam er door! Na dat ik door de douane ben gewandeld werd ik opgewacht door de organisatie. Eenmaal bij een mede reiziger aangekomen bleek hij een nederlander te zijn! Mijn dag kon niet meer stuk! We hebben nog even moeten wachten op het vliegveld voor de andere vrijwilligers. De een kwam uit Belgie een uit Israel en een uit Noorwegen. Eenmaal aangekomen bij het vrijwilligers terrein werden wij erg open ontvangen. We zijn wat gaan drinken met de mede vrijwilligers en hadden daarna besloten om nog opstap te gaan in de dichts bij zijnde discotheek! Het was een geweldige avond uit geweest. Met jawel veel ladyboys! Vandaag moesten we er al vroeg uit, We hebben een dorpje hier in de buurt bezocht en hebben nog wat tempels bezocht. In de avond kregen wij een voorstelling te zien van de kinderen van de van de lokale basisschool.Er g mooi om te zien. Zelfs ik kreeg van een jong meisje Thaise dans les.De aankomende dagen gaan we nog tempels bezoeken en de plaats Singburi in. Ook ga ik Thais leren koken en spreken. Het weekend gaan we waarschijnlijk Bangkok bezoeken en op naar de disco's! Ik vermaak me hier prima alleen de engelse taal is nog wat moeilijk. Maar gelukkig heb ik hier genoeg nederlanders om mij heen. Misschien ga ik mijn programma nog veranderen en ga ik een trek toch doen door de Jungle. Maar dat moet nog overlegd worden met de hoofdsponser. Ik weet niet of ik foto's er op kan zetten maar ik ga mij best voor jullie doen!

Ik ga nog even wat drinken met de mede vrijwilligers en daarna mijn bedje opzoeken.

Lieve lezers tot de volgende keer!

Liefs mij

Reacties

Reacties

Zussie

Wat was ik blij dat mama zei we hebben nieuws van roos gehoord! Ze is veillig en wel geland! Wat leuk dat er wat nederlanders tussen zitten! En dat engels komt nog wel! I can englisch very well maar niet zo snell!! haha! Zo te lezen heb je het naar je zin! Vandaag ben ik naar het alfa gegaan en heb mijn klas ontmoet. Ik ben elke vrijdag vrij echt super chill. En mijn rooster is ook echt super chill. Over twee week ga ik drie dagen naar Ameland! Dat wordt ook echt kei hard losgaan! haha!
Het waterpolotoernooi was echt leuk maar soms wel zwaar. Maar ik ga nu weer! Slaaplekker!!

Liefs, loes

P.s groetjes van Femke!

Naomi

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
Je gaat het vast leuk hebben zo te horen.

Veel plezier!

Kuskus

gerard

Beste Roos,

Leuk je verhalen te lezen en ik wens je een mooi tijd.
Het leren koken spreekt me aan, ga daar vooral mee door, komen we een keer lekker eten in Groningen.
Die jungle trek zou ik zeker doen, ook voor ons een veilig gevoel dat je in de jungle zit in plaats van een discotheek
vol ladyboys en wat al nog meer.

Groeten Gerard.

Fronique

Lieve Roos,

Zo te lezen heb je een vliegende start gemaakt! Blijf ontdekken, genieten én schrijven op dit weblog. Want het is erg leuk om hier in Groningen het een en ander mee te krijgen van je avonturen daar. Liefs, Fronique

Opa

Pas maar op in de Jungle, giftige slangen zijn de grootste bron van het kwaad voorl als ze in de bomen zitten, misschien valt het mee maar je weet nooit, wij hadden op javan soms ook last vvoal als het kleine en fel gekleurde zijn, mocht je onderweg een klein aapje zien neem deze maar mee zijn erg gezellig, succes en hartelijke groeten vanuit groningen.

Rob

Skatje,

Wow, wat fijn dat je het al zo snel naar je zin hebt en alles goed is verlopen. Zo staan we op Schiphol en zo ... ben je al weer aan het stappen. Nou ja zeg! Geniet er maar lekker van, dat heb je dubbeldik verdient. Zoenen!

Margriet C

Lieve Roos,
Geweldig dat je ons zo op de hoogte houdt. Ik heb al even opgezocht waar Singburi ligt. Van je paps en mams had ik al gehoord dat zaterdag alles goed verlopen was, fijn. Nou meid zo te horen vermaak jij je wel, geniet er van.
Big hug from me,
Margriet

Allana

wat een mooie start, en wat schrijf je leuk, ik heb het voorgelezen voor Anne. Groetjes van ons beide, Allana

bozena

Leuk je verhalen te lezen en ik wens je een mooi tijd.

genit er van

bozena

jitze van der Vinne

Dag Roos,
Geweldig dat je reis, aankomst en verblijf goed verlopen. Laat de kinderen lachen en geniet ondertussen zelf ook! Ik heb nog een goede nasmaak van je gebak!
Jitze

Nynke

Roosje!! wat een stoere verhalen! echt heel leuk.. Kijk je wel een beetje uit met je blonde haartjes in de disco's.. en wel je engels verbeteren he:P ik verwacht als je terugkomt dat dit met factor 10 verbeterd is.. haha veel plezier en geniet ervan xxxx

Jacqueline

Heey meid! Wat ontzettende leuke foto's! Zo te zien heb je het al aardig naar je zin! We spreken elkaar gauw! dikke kus!

Margriet

Wauw Roos, wat een leuke foto's. Ziet er fantastisch uit en zeker dat zwembad in de buurt. Kun je zelfs nog trainen. Volgens mij heb je het ook met je mede collega vrijwilligers getroffen!
Hier alles kits, storm en regen. Genieten er erg van.
De casting in Zwolle was leuk om te zien en Loes deed het erg goed. Zeer benieuwd hoe dit verder gaat.
Heel veel plezier daar! Wacht al je berichten en foto's met plezier af.
zoenen margriet

Corrie

Zo leuke foto's. Zo te zien heb je het prima getroffen daar.
Ik blijf je volgen vanuit een koud en kil Nederland.

Carla

Nou wat geweldig allemaal! Erg leuk om jouw verhalen te lezen. Ik zou zeggen; alles doen wat je aangeboden wordt! Dus ook hop, de jungle in!

Veel plezier gewenst!!

Rob

Laiverd,

Jemigdepemig. Je gaat als een speer. Nu al foto's, tempels, dans, lekker eten, leuke mensen om je heen, taalles en jawel een heus zwembad. Ie zullen wel geen angst en geen spiet hem. Geniet er van.
Liefs

Rosanne

Roos! Super dat het zo tof is! En fijn dat er wat nederlanders in de groep zitten ;)
Die foto's zijn ook erg vet! Wat heb je al veel gedaan in die halve week!
Heel veel plezier verder, en leuk om zo op de hoogte te worden gehouden!

Dikke liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active