rooswielink.reismee.nl

Koh Samet

Goedemiddag lieve lezers,

Een woord dat ik kan zeggen en dat is Genieten!
Genieten van het leven hier op KoH Samet.
Genieten van de kleinde dingetjes maar die voor mij heel mooi zijn.
Genieten van een hele andere wereld. Elke dag sta ik met een lach op me gezicht op en ga ik met een lach op me gezicht naar bed. Zo goed voel ik me hier!

Maandag middag zijn we aangekomen op Koh Samet. De mensen van het hotel lieten onze kamers zien. Na ons te hebben omgekleed en gedoucht te hebben zijn we wat gaan eten hier. Na het eten hebben we door Koh Samet gelopen. Het is niet heel groot hier waar wij zitten maar wel geingig. Na de winkeltjes te hebben bekeken zijn we voor een strand wandeling gegaan. Het was heerlijk. En zoals ik al zei genieten! Zelfs zo genieten dat ik met kleren en al de zee in dook! Ik kon het niet laten. Je leeft ook mij een keer! De zee is zo warm hier ik kan er uren in blijven liggen dobberen. Dinsdag zijn we de hele dag op het strand geweest, Ik heb in een ruk me boek uitgelezen heerlijk was dat. Maar ook heb ik een aardig rood bruin kleurtje op gedaan. Na te hebben geluierd en omgkleed te zijn zijn we lekker wezen eten in een restaurant hier in de buurt. Na het eten begon het hier wat te stormen. En alle lichten vlogen uit, Best spannend ahha!. Na heerlijk vroeg op bed te zijn gegaan was ik de volgende dag klaar wakker. Vandaag hadden we dan ook vroeg een boot rit rond het eiland. We zijn wezen snorkellen en vissen.Om 16:00 waren we dan eindelijk weer aan wal. De boottocht duurde wat mij betreft veel te lang!Morgen en vrijdag genieten we nog van het strand en zaterdag gaan we weer terug naar Singburi. De week vliegt hier voorbij.

Lieve lezers in het weekend zal er weer een berichtje komen met meer foto's!

Liefs mij.

Reacties

Reacties

Mathilde

He lieve Roos,

dit klinkt wel heel erg goed!! Ik zou ook wel aan het strand willen liggen. Heel erg veel plezier de komende dagen! En ben benieuwd naar de foto's!

Liefs

willem

Lieve Roos, wat een belevenissen! Eerder schreef ik al dat het in de familie zit. Zelf voel ik een zekere trots als (oudste) surfer van Nederland een week op de buis te hebben gestaan bij TV-West. Mr dat wist je dus al. Nog maar een keer,, mijn sport, staat in schril contrast met het geheugen. Helaas, pindakaas zeggen we dan. Dit reisverslag blijf ik in iedewr geval volgen. groetjes vanuit een warm en zonnag DenHaag, Ria en Willem.

Margriet

Lieverd, wat ziet dat er goed uit! Wil graag met je ruilen, want het weer houdt hier echt niet over. Ben gister met Opa naar zn laatste veteranen reunie geweest. Was erg leuk met al die oude rotten en hun verhalen. Heb zonet even naar het eiland gekeken waar je bent en ben erg benieuwd waar je op het eiland zit?! Veel plezier verder, want volgende week gaat het echte werk beginnen toch?! zoen

Zussie

Nou je zit alweer op de helft! De tijd vliegt voorbij! Nou begint het echte werk! haha. Je hebt zeker al een lekker kleurtje gekregen!! Morgen heb ik mijn eertse wedstrijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Gelukkig gaat onze vertrouwde trainster wel mee! Ik ga straks naar Ankie! en naar de juwelier voor een ketting of een ring! hihi. Nou meid we spreken elkaar snel weer! Heel veel plezier! Werkse en geniet er nog maar even van! Want voor je het weet sta jij alweer op schiphol!!

Dikke kusssssieess

Margriet C

Dag meisje, alweer een nieuw avontuur. Wat fijn dat je je zo goed voelt. Inderdaad alweer op de helft, voor je het weet sta je hier weer in koude kikker landje. Alhoewel we vandaag weer eens een heerlijke zonnige dag hebben. Maar eerst nog aan de arbeid, ben erg benieuwd hoe je dat bevalt. Succes met de kids!
Liefs

Corrie

Hoi meid,
Wat weer een belevenis, je kunt er straks een flink verslag van schrijven.
Nu het "echte"werk. Maar ook dat gaat je zeker lukken.
Vanmiddag hier onze "eerste zwemwedstrijd alweer. De Fintan. Ben benieuwd hoe we er nu voor staan.
Tijden op 90% ben ik tevreden mee na 2 week trainen.
We hebben nog wel een plekje in de baan hoor voor jou, hoewel het erg druk is elke morgen.
Geniet er nog maar even van, want voor je het weet is het voorbij en ga je weer mee in het "normale"leventje
Liefs. Corrie xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active