rooswielink.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Over twee weken is het dan zo ver. De reis begint dan echt. Een reis waar ik veel ga leren, waar ik veel indrukken op doe,een ontwikkeling voor mezelf, een reis helemaal alleen. Afgelopen week heb ik de inentingen gehaald. Ik ben nu bezig met kleren die ik mee neem en dat is niet zo makkelijk. Ik ben 4 week weg maar kan niet voor elke dag schone kleren mee nemen. Ik zal daar ook zelf de handwas moeten verrichten. Het zal een hele andere wereld voor mij zijn. Ik hoop dat de reis goed verloopt en dat ik geen problemen tegen kom onderweg. Ik ben erg benieuwd naar mijn mede collega's en de kinderen die ik daar zal gaan ontmoeten. 'Een glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft' En daar hoop ik voor te zorgen. Door de weeks zal ik veel moeten werken en met de kinderen bezig zijn en in het weekends hoop ik te kunnen reizen en aan activiteiten mee te kunnen doen.

Nog twee weken te gaan!! Voor dat ik vertrek zal ik nog een korte blog voor jullie lezers schrijven.
Tijdens mijn verblijf zal ik af en toe het internet cafe opzoeken om een blog te kunnen plaatsen. Ik hoop dat jullie veel lees plezier hebben en mij blijven volgen.

Liefs Roos

Reacties

Reacties

Corrie

zal je zeker gaan volgen op je reis. Wens je alvast heel succes en vooral geniet er van.

Wendan

Hee meis! Heeel veel plezier en ik zal je zeker gaan volgen op je blog! :) ik hoop dat je het naar je zin zult hebben. Misschien zie ik je nog in Heerenveen na je dienst. Liefs xxxx

Sabrina

Heei meid,
Heel veel plezier en succes, ik zal zeker je blog gaan volgen.
Xx.

Rian

Hee skat!

Heel veel plezier en ook een beetje voorzichtig daar he;) lekker genieten en doe die schattige kindjes een dikke kus van mij haha;)
Have fun!

xxx

saman

Het gaat je lukken Roos. Geniet vooral van want voordat je weet is een maand voorbij.

Opa Fred

Als iemand verre reizen doet kan hij veel vertellen, het mooiste is het begin naar het vliegveld en de aankomst op de plaats van bestemming

angelique

he Roos, ik ga je volgen! (tot aan thailand aan toe!) Oei wat klinkt dat eng! Veel plezier daar
liefs Angelique

janine

hee laiverd,

jeetje.. je gaat al bijna!!!
is het nog gelukt met de tas dan??
ik ben net een paar uur terug uit kreta... waar ik bij terugkomst een paar leuke berichtjes van je zag! ;)
dusssss... voordat je weggaat moet r nog wel even bijgekletst worden volgens mij! ;)
en dan.... ga ik al je mooie verhalen volgen!!! vind het helemaaal super dat je dit doet!

liefs mij

Willem WF. v.d. Kleij.

Hallo Roos, hier een beriggie vanuit Den Haag, van (Ria en mijzelf.) We wensen je een hele goeie reis toe, met op zn. minst goed weer. Ook met de kontakten die je daar gaat maken. Best wel knap e.e.a. (WIJ), zijn een ondernemende familie,, zelf als oudste surfer een week op TV-West met een (windsurf-reportage) Groetjes.

Loes

Zaterdag over een week is het al zover! De tijd vliegt voorbij!! Ik zal je missen!! Maar deze reis zal je goed doen! Je zal terug komen met een opgeheven hoofd! Dan denk je bij jezelf ik heb het gewoon gedaan!! Helemaal alleen! Zonder mij! Denk bij jezelf ik kwam, ik zag en ik overwon!!

Ik volg je al je hele leven en dat blijf ik doen! :P

Liefs je zussie

Corrie

Het wordt nu aftellen, en de spanning stijgt.
Ga je zeker volgen en hoop dat je zo nu en dan de berichtjes kunt lezen.
Het afgelopen jaar ben je zeker sterker geworden.
Je kunt trots op jezelf zijn, en straks helemaal.
Meis, heel veel succes daar, en zal aan je denken.
Liefs Corrie

Bote

Nou Roos ik heb respect voor je dat je dit gaat doen en ik denk zeker goed voor je ontwikkeling. Heel veel succes zou ik zeggen en pas goed op jezelf!

Hilde Hovenga

He Roos,
Nou we gaan je zeker weer zien, alleen dan in een ander uniform. Heel veel succes in Thailand. Go girl

Corrie

Nog een laatste keer voor je vertrekt.
Lieve Roos, Heeeeeel veeeeel succes.
Tot in oktober.

dikke knuffel

Marianne en Gert

Nou bijna is het dan zover. Helemaal naar Thailand. Een geweldig mooie reis en geniet van alles. We blijven je volgen hoor. succes

Freerk

Hallo Roos,

wat een onderneming zo'n reis. Ik zal je website in de gaten houden. Heel veel plezier en succes!

gr. Freerk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active